Subject: Kehra jaanituli, Aegviidu jaanituli - Avaliku ürituse loa taotlused
From: "Triin Vespere" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 14:28:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovin Päästeameti kooskõlastust kahele traditsioonilisele jaanitulele,
mida saata omavalitsusele.

Aegviidu jaanituli 22.06.2025.

Kehra jaanituli 23.06.2025.

Heade soovidega

Triin Vespere

Kehra ja Aegviidu piirkonna

kultuurijuht

Tel. 5563 4733

 <http://www.anijavallakultuur.ee> www.anijavallakultuur.ee

From: Kristina Keler <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 22. mai 2025 13:52
To: Triin Vespere <[email-masked]>
Subject: Kehra jaanituli, Aegviidu jaanituli - Avaliku ürituse loa
taotlused

Tere Triin

Seoses planeeritava üritusega Kehra ja Aegviidu jaanituli. Palume, et Teie
saadaks taotlust Päästeametile, paluge taotlusega  Päästeametilt ametlikku
kooskõlastust vastavalt nõuetele.

Palume, et kooskõlastus:

1.	Oleks esitatud ametliku dokumendina ja registreeritud Päästeameti
dokumendiregistris.

2.	Sisaldaks selgelt välja toodud tuleohutusnõuded, mida ürituse
korraldamisel tuleb järgida.

3.	Ei oleks esitatud vaid e-posti teel ilma ametliku dokumendita –
suulised või e-kirjaga antud kinnitused ei ole piisavad.

Soovime tagada ürituse maksimaalse ohutuse ning järgida kõiki seadusest
tulenevaid nõudeid.

Kui vajate täiendavat infot ürituse iseloomu, osalejate arvu või
korralduslike meetmete kohta, oleme valmis andma lisainfot ja korraldama
kohtumise vajaduse

Lugupidamisega

Kristina Keler

järelevalvespetsialist

Anija vallavalitsus <http://www.anija.ee/>

+372 55512773

  _____

From: Triin Vespere <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 22, 2025 1:32 PM
To: Kristina Keler <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kehra jaanituli, Aegviidu jaanituli - Avaliku ürituse loa
taotlused

Tere!

Saadan Kehra ja Aegviidu jaanitulede avaliku ürituse loa taotlused.
Lisasin juurde mõlema jaanitule turvaplaanid.

Heade soovidega

Triin Vespere

Kehra ja Aegviidu piirkonna

kultuurijuht

Tel. 5563 4733

www.anijavallakultuur.ee <http://www.anijavallakultuur.ee>